حل أسئلة وحدة Round up مادة Mega Goal 4 للصف الثاني الثانوي مقررات الفصل الدراسي الثاني

حل أسئلة وحدة Round up مادة Mega Goal 4 للصف الثاني الثانوي مقررات الفصل الدراسي الثاني

حل أسئلة وحدة Round up مادة Mega Goal 4 للصف الثاني الثانوي مقررات الفصل الدراسي الثاني ..وحل اسئلة بالإضافة إلي عروض العمل وباور بوينت لمادة ميقا قول بكل طرق التحضير الممكنة .

حل أسئلة وحدة Round up مادة Mega Goal 4 للصف الثاني الثانوي مقررات الفصل الدراسي الثاني يشمل الآتي من :

Mega Goal 4

Unit 1
Unit 1
Unit 2
Unit 2
Unit 3
Unit 3
Unit 4
Unit 4
Unit 5
Unit 5
Unit 6
Unit 6
Unit 7
Unit 7
Unit 8
Unit 8
Reverse
Final test
Final test

 وتحتوي مادة ميقا قول 4 على الأنواع والطرق التالية للتحضير:

تحضير مادة ميقا قول بطريقة فواز الحربي

تحضير مادة ميقا قول بطريقة الاستراتيجيات الحديثة

تحضير مادة ميقا قول بالطريقة البنائية (خماسي)

تحضير مادة ميقا قول بطريقة الوحدات

———————-

General Objective Of Teaching English
1. Learn the basics of the English language that would form the foundation for its mastery in the future.
2. Use the basic structures of English sentences.
3. Learn the core vocabulary assigned for this stage.
4. Listen and understand simple English language.
5. Express themselves orally using simple English language.
6. Read and understand simple written English language materials.
7. Write simple guided sentences in English language.
8. Appreciate the importance of English language as an international language of communication, for introducing Islam, the Islamic nation’s culture and the cultural achievements of Muslims to other nations.
9. Appreciate the importance of English language as an international language of communication to benefit from the achievements of other cultures in accordance with Islam..

مثال لما ورد في أول درس بعنوان : 

Unit 1

Round up

حل أسئلة وحدة Round up مادة Mega Goal 4 للصف الثاني الثانوي مقررات الفصل الدراسي الثاني
حل أسئلة وحدة Round up مادة Mega Goal 4 للصف الثاني الثانوي مقررات الفصل الدراسي الثاني

نموذج من التحضير

محتوي الدرس في تحضير ميجا قول 4

– Vocabulary:
Interrail – rail roads –connections- gallery -educational and culturally rewarding- rucksack

Procedure:
Reading
T gives ss an overall view of the reading passage before reading .T asks them Read the article searching for answers of pre reading questions .Ss underline new words and try to guess the meanings. T warns them not to assume an option is correct just because it contains a word or phrase that is also in the text. Read the text below and decide which answer a, b, c or d best fits each gap.T gives immediate feedback. T plays the CD for ss to listen to people talking in seven different situations and answer the questions under his supersivion

 

يمكنك الحصول علي التحاضير الكاملة للمادة بالإضافة للتوزيع المجاني من هذا الرابط

ميقا قول Mega Goal

ولمشاهدة قناتنا على اليوتيوب

Youtube

لمعرفة الحسابات البنكية للمؤسسة: اضغط هنا

يمكنك تسجيل الطلب إلكترونياً: اضغط هنا

او تواصل معنا علي الارقام التالية:👇

https://wa.me/966557977722

https://wa.me/966555107025

تعليقات (0)

إغلاق
whatsapp